..The Road To Success Is Always Under Construstion..

Monday, October 19, 2009

..fresh air..

angin pagi mmg best kalau ade mase nak breathe..
tp kalau da bangun pagi pon lmbt,jgn kata angin pagi,
kita yang angin.

tiba2 teringat time aku kat kys dlu..
aku suka morning walk sbb pagi sejuk
dengan keadaan geografi skolah tu kat dlm hutan a.k.a ladang getah
banyak aa pokok2 ijau yang cantik
pagi pon xramai orang
best la..aku cakap pasal mende ni,
tiba2 trasa rindu kat gang2 morning walk aku kat kys dlu
tringat mende2 gila yang kitorg buat
smangat tu bangun pagi2 time weekend
pergi breakfast
and dari dining hall la perjalanan bermula

high school memang best
makan pon ade orang masakkan
ikut time je
kwn2?jgn cakap aa
the only sebab yang wat aku rindu high school is kawan
aku rase semua pon agree
yela sape nak rindu high school sbb size dorm die yang besar dan best tu?
orang tu mesti orang yang paling pelik

college pon best gak
nak tau camne college best?
mmg aa study semakin tension
tp bila dapat a group of friends yang jenis lepak n cool
idup ko memang xbosan
sebenarnya tempat tu best kalau ko pandai sesuaikan diri
tu je rahsie die
kalau ko wat perangai macam cibai
pikir2 la sendiri

love!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home