..The Road To Success Is Always Under Construstion..

Thursday, October 22, 2009

..sisters for life, there's a secret u dunno bout her..

2 hari berturut2 aku tgk movie
dua2 cite mengerikan
macam la aku ni berani sangat nak pandang skrin tuh
sorority row, cite ngan ending paling bangang pnah aku tgk
ending die memang sumpah tak kena langsung dengan the whole cite die yang mmg cuak
memori tengok cite ni memang best
dengan aku duduk ujung skali...
memang rase secured gile aa
ade la orang tuh nak duduk tengah
tapi yela...tengok dengan kawan2...
cite takut pon jadi lawak
sape penah pikir tengok cite takut,ade pulak popcorn turun dari langit

tapi pape pon..
reality kat summit tingkat 5 mmg takut giler
lagi seram dari sorority row
piano jangan cakap aa...banyak gile
kat tingkat tu ade seketul kedai tu je
seram habis
dalam kpala otak aku da terbayang2 tibe2 ade ramai orang main piano2 tu sume

the next day tengok plak cite budak psycho
orphan
tengok kat laptop
sound memang terbaek aa
aku plak da terwarm up awal
part2 yang memang obvious xseram or suspen pon aku jerit
dari kat atas lantai, aku naek katil
dari bare hand, ttbe aku pegang bantal
cuak syal cite tuh

impak cite tuh:
wendy takut nak balik condo pas tuh
falina plak xjadi nak gi toilet sbb kitorg cakap nnt Esther tu ade blakang die (basically sume takut nak gi toilet)
aku plak jadi takut nak balik bilik aku yang beza just 1 floor je
aku terus delete cite tuh dari laptop

ni yang homework da siap dari minggu lepas ni
balik bilik kena wat homework plak ni

love!

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home