..The Road To Success Is Always Under Construstion..

Tuesday, November 3, 2009

..good kick start???..

camne kalau kita plan nak start the day with a smiling face...
tp keadaan sekeliling yang tak membantu..
sumpah tension..

pagi tadi, aku plan aa nak senyum
nak bangun pagi dalam keadaan sehat
(sebab semalam aku sakit teruk)
bangun2 terus kemas katil
da kemas tu, aku nampak laptop aku leh connect internet
happy gle aku sbb da lama gila aa tak online
tak tau pehal internet kat sini wat cibai seminggu ni
den...

aku gi toilet, bukak air sink
..nothing..
repeat
..nothing..!!!!!!
camne aku nak mandi ni???!!!!!
da la aku tengah cuti bulanan
hadoi...
memang xle idop aa..
call dza tanya umah die ade air x
die cakap ade, tapi karat
tak kesah aa kan...asalkan ade air
tapi aku tak sanggup aa nak berus gigi dengan air tuh
aku korbankan la mineral water aku tu
aku try bukak paip sink dapur, ade plak air
saje nak bagi aku angkut air jauh2 dari dapur gi toilet
tak pe, aku wat gak demi nak mandi

abes kesah air
aku siap2 nak gi klas da ni
dza da miss call
nak sarung kasut.....
ttbe aku nampak ade bahan buangan binatang pe ntah atas kasut aku
YA ALLAH!!!!!!
sabar je la za oii
rase nak nanges je
dah la da lambat
abes mood aku sehari ni

mmg btol orang cakap
hari seseorang tu bergantung pada keadaan pagi die
pagi ni aku paling suweyy
sumpah aku nak burst out je kat sume orang
slamat sabar aku still ade
jangan la mende ni jadi lagi..
tolong aa
aku xlarat aa camni

love!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home