..The Road To Success Is Always Under Construstion..

Wednesday, November 11, 2009

..memori untuk dikenang..

Novermber 7 2009 - KYS Speech Day

excited giler nak gi amek sijil for spm

tapi excited lagi nak jumpe kawan2, juniors n teacher kat kys

after da lame apart


so aku pon bertolak la gi melaka mlm before tu

bermalam kat umah 'wan' cousin aku kat tampin

sampai2 je penat giler

after salam2 diorang terus tukar baju and boom!

tidur...tak kesah aa ape orang nak cakap

yang penting aku penat n kena bangun awal the next day


the next day nye

bangun awal la gak

aku siap2

pakai baju kurung biru

bajet nak pakai selendang biru which was the perfect match for my baju kurung

pastu diorang komen cakap tak elok pakai selendang

terus tak jadi

so ended up pakai tudung putih je

tak glamor langsung


so off to KYS yang terletak kat ayer keroh

jauh gak aa

sampai2 je

jumpe junior2

bestnye

lame tak jumpe diorg

lame tak tengok KYS

da banyak berubah

ngan roundabout yang besar giler kat depan main gate tu


pastu start la ceremony

nyanyi lagu KYS after sekian lame tak nyanyi

terasa lawak pon ade

aku plak terlupa part nak angkat tangan kat mane

pas ceremony aku bajet nak jumpe la juniors aku

but ended up jumpe yana sorang je

sebab yang laen ntah ilang gi mne

farah suhaila plak kena balik awal

haih...agak tak berbaloi balik KYS tak jumpe diorg


..balik Tampin..

balik tampin...tak lame tu kuar plak gi pekan tampin

wan nak shopping barang dapur and dedak ayam

and wan tiba2 gi beli tilam dua ketul

balik je umah

aunty J sampai ngan kak sarah



lepak2 jap kat dapur umah

den diorg ajak lepak bandar melaka malam tuh

terus siap plak nak kuar gi bandar melaka

first time la aku lepak2 kat tepi sungai melaka malam2

bajet nak naek cruise tu

tapi tak tau asak tak jadi

pastu pergi pasar malam kat situ

JONKER WALK



aku ngan makcik saje tak bawak duit

to prevent diri kitorang daripada berbelanja

and surprisingly, aku pancit

sebab jonker walk tu panjang sangat

nak balik tu ikut jalan mane ntah

jauh giler jalan

da la aku pakai heels.

memang terbaek aa

sampai umah kul 1230

SUMPAH PANCIT SEHARIAN BERJALAN

 balik terus tido mampos


esoknye bile sampai je kat college

terpaksa struggle wat homeworks yang banyak gile!


love!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home